Kandydatko, Kandydacie na studia na Wydziale Intermediów ASP w Krakowie

Oddajemy do dyspozycji system za pomocą którego będziecie mogli wziąć udział w konsultacjach on-line.
Zgłoszenie następuje poprzez wypełnienie i przesłanie formularza dostępnego po kliknięciu przycisku poniżej.
Przed wypełnieniem formularza zapoznaj się z instrukcją. Opisaliśmy w niej jak przesłać prace i przygotować się do spotkania.

Koszt konsultacji – 35,00 zł
Opłatę należy wnosić na konto ASP w Krakowie w: Santander Bank Polska S.A. 45 1500 1487 1214 8005 4502 0000.
W tytule przelewu należy wpisać „konsultacje – Wydział Intermediów, imię i nazwisko kandydata”

Terminy konsultacji

Nadesłane przez Ciebie materiały trafią do naszego zespołu, który przeprowadza konsultacje w poniedziałki od godziny 14.00 do 17.00 w poniższych terminach.

W marcu
8.03.21
15.03.21
22.03.21
29.03.21

W kwietniu
12.04.21
19.04.21
26.04.21

W maju
10.05.21
17.05.21

Jeżeli chcesz wziąć udział w jednych z nich wypełnij formularz i przekaż materiały do czwartku, w tygodniu poprzedzającym datę wyznaczonej konsultacji.
Przykład: jeżeli chcesz wziąć udział w spotkaniu w poniedziałek 8.03.21, dostarcz niezbędne dane do czwartku 4.03.21. Skontaktujemy się z Tobą mailowo i potwierdzimy termin spotkania.

Krok 1: Przygotuj dokumentację

Wybierz maksymalnie 15 prac. Jeżeli są w formie obrazów statycznych: fotografii, klatek z filmów wideo, rysunków, tekstów, przygotuj dokument PDF, w którym przeznaczysz jedną stronę na każdą realizację. Na dodatkowej stronie umieść inne informacje, które chciałbyś nam przekazać: np. linki prowadzące do filmów czy stron z rozwiniętą formą dokumentacji przedstawianych realizacji. Przygotowany plik udostępnij nam, podając link do jego pobrania w formularzu zgłoszeniowym. Możesz również dołączyć link do dokumentacji wideo np. na serwisach YouTube lub Vimeo. Jeżeli dysponujesz innymi materiałami audiowizualnymi lub plikami dźwiękowymi również udostępnij link do nich w formularzu zgłoszeniowym.

Krok 2: Wpełnij formularz zgłoszeniowy

  • Wpisz imię, adres mailowy, rodzaj szkoły, po ukończeniu której chcesz wziąć udział w rekrutacji na studia. Określ również na który stopień studiów zamierzasz aplikować.
  • W odpowiednim polu wpisz link do przygotowanego PDF (wymagane). W formularzu są też miejsca, do umieszczenia dodatkowych linków do materiałów audio-wizualnych czy Twojej strony www. Dzięki temu będziemy mogli pobrać pliki z dokumentacją prac przygotowanych do konsultacji lub oglądnąć je na stronach internetowych.

  • Możesz też krótko napisać coś o sobie, określić zainteresowania artystyczne, naukowe, społeczne, hobby, itp. Pozwoli nam to na ogólne poznanie Twoich pasji. Na końcu zaznacz wymagane zgody i wyślij formularz.

Krok 3: Przygotuj komunikator

Przygotuj się do wzięcia udziału w konsultacjach. Będziemy prowadzili je w serwisie whereby.com

  • Dostęp jest bezpłatny. Wymagany jest komputer lub urządzenie mobilne z połączeniem sieciowym, przeglądarką, kamerą internetową lub aparatem oraz mikrofonem. Nie ma potrzeby zakładania konta użytkownika w serwisie.
  • Na Twój mail podany w formularzu zgłoszeniowym wyślemy zaproszenie z linkiem na konsultacje.
  • W umówionym terminie kliknij w link, skieruje cię on do strony w serwisie whereby.com
    Zezwól na uruchomienie kamery i mikrofonu i kliknij w przycisk „Knock”. Po zaakceptowaniu połączenia z naszej strony, rozpocznie się konsultacja on-line.

Pomoc i odpowiedź na Twoje pytania

Jeżeli masz wątpliwości i pytania napisz do nas maila na adres: intermedia_konsultacje@asp.krakow.pl

@